Ale čo ak nastavíte účtovný softvér, aby vedel prideľovať tie správne účty sám? Načo potom potrebujete interného účtovníka na vystavovanie faktúr, párovanie úhrad, zaevidovanie došlých faktúr a riešenie prevodných príkazov, keď to všetko zvládne bežný administratívny pracovník?
S Elektronickým účtovníkom sa posúvate na vyšší level, v ktorom máte k dispozícii všetko, ako by vo vašej firme sedel interný účtovník. Ako to teda funguje:
1. Administratívne veci, zadávanie dokladov a párovanie úhrad riešia administratívni pracovníci. V softvéri zadávajú doklady do kategórií, ktorým ľahko rozumejú. Napríklad na faktúre za telefónne poplatky zadajú:
3. Vedeniu sa automaticky zaktualizujú manažérske prehľady a aktuálny stav DPH, ktoré si pozerá na svojich počítačoch priamo v na to určených častiach Elektronického účtovníka.
4. Pravidelne príde do firmy externý účtovník, ktorý skontroluje zaúčtovanie dokladov a uzavrie DPH, prípadne upraví nastavenia automatického účtovania podľa potreby.
Čo by sa zmenilo vo vašej firme, ak by:
- Nebola viazaná na profesionálneho interného účtovníka, ale vedela bežnú prácu rozdeliť medzi administratívnych pracovníkov?
- Vedela promptne riešiť výpadky pracovníkov z titulu dovoleniek, chorôb, materských a pod.?
- Mala nepretržite aktuálny stav o svojej firme, DPH, neuhradených pohľadávok a záväzkov?
- Rozšírila svoj tím o outsourcingové účtovné služby, ktoré zahŕňajú zodpovednosť za vedené účtovníctvo, zastupiteľnosť a vedomosti o účtovníctve, daniach a optimalizácii často v širšom rozsahu, ako má jeden interný pracovník?