sobota 5. októbra 2013

NÁŠ PRÍBEH

          Pred troma rokmi sme sa po skúsenostiach s účtovníctvom, administratívou a ekonomicko-organizačným poradenstvom pre podnikateľov začali zaoberať myšlienkou softvéru, ktorý by zjednodušil administratívu a sprehľadnil ekonomiku firmy. Vynárali sa rôzne otázky typu: Ako zrýchliť zaúčtovanie dokladov? Ako zefektívniť tvorbu prehľadov firmy tak, aby ich mal zákazník včas a všetky, ktoré potrebuje? Ako zjednodušiť administratívu, ktorej sa podnikateľ nevyhne?

          Naším hlavným cieľom je pomôcť bežnému podnikateľovi. Uvedomili sme si, že nový účtovný softvér mu nepomôže, pretože ten nepotrebujú podnikatelia, ale účtovníci. Úplne sme sa nadchli pre nás revolučnou myšlienkou: “Vytvoríme administratívny softvér, ktorý bude zároveň aj automaticky účtovať”. Podnikateľ potrebuje pomoc v administratíve. Tam vznikajú všetky tie doklady, ktoré potom externý účtovník duplicitne nahadzuje do svojho účtovného softvéru. Ale prečo by ich mal účtovník nahadzovať, keď ich už niekto raz v administratíve firmy zaevidoval? Niekto tam vytvoril odoslané faktúry, niekto zaevidoval došlé faktúry kvôli úhradám, niekto zadal prevodné príkazy, aby uhradil, čo treba…. Ak by sme prepojili administratívny softvér podnikateľa s účtovným softvérom, tak 80% práce externého účtovníka, ktorá je tvorená duplicitným nahadzovaním dokladov, už nie je potrebná. Účtovník by sa mohol (konečne) venovať viac kontrole ekonomických údajov firmy. Ak by podnikateľ mohol administratívny softvér rozdeliť medzi viacerých pracovníkov, tak by mohol delegovať množstvo práce, ktorú teraz vykonáva veľakrát sám. Ak by všetci fungovali v jednotnom systéme, tak si podnikateľ pozrie hocikedy prehľady, ktoré potrebuje, a nemusí čakať na celý kolektív, kým mu niečo vyprodukuje. Prečo by si nepozrel aktuálny stav DPH, kedy chce? Prečo by si neskontroloval, kedy mu napadne, ktoré faktúry má alebo nemá uhradené?

          A tak vznikol Elektronický účtovník ®. Z veľkého nadšenia a nápadu, ako to vieme uskutočniť. Spojili sme dohromady vedomosti účtovných firiem, podnikateľských poradcov, daňových a účtovných konzultantov, špecialistov na počítačové technológie, programátorov, ... Po dvoch rokoch prípravy a vývoja vám od septembra 2013 prinášame jednoduchý, ale účinný nástroj pre administratívu a čoskoro aj účtovníctvo. Je toho veľa, čo je teraz pred nami, sme ešte len na začiatku. Veríme, že našu víziu komplexného administratívneho softvéru, ktorý skutočne zjednodušuje, urýchľuje a sprehľadňuje prácu, budete zdieľať spolu s nami. V tejto chvíli si neprajeme nič iné, len aby ste Elektronického účtovníka ® radi používali. Je vytvorený pre vás.

          Za všetky pripomienky i nápady, ktoré nám pomáhajú posúvať sa ďalej, vopred ďakujeme.